Tuesday 24 April 2012

Satu Malam selepas Hujan...

la la la la la laa

malam nie berchating sakan dengan kekasih KU...Macam2 yg kami bincangkan..pasal itulah..inilah..he he he...rasa seronok palk ada kekasih hati nie kan...ceria jer ..

Sampai dia kepenatan nak berchating mlm nie..aku pon penat jugak sebenarnya..tp sronok..tak sabor dah nk tunggu di ijabQabulkan...

Aku selalu berdoa..semoga Allah membuka pintu Rahmatnya utk Kami berdua..sekeluarga..sbb..aku tak tahu apa akan berlaku esok hari..Cuma mintak yang baik-baik jer...MaklumlahKan..Nak jaga,nak didik,nak bersama,nak macam-macam yang nak..semua bersama-sama nanti..

Happy mlm nie..apa taknya? Dari siang td gi interview setel dlm 3 minit jer..pastu dapat surat dah..pastu petang pulak hujan..dok umah jer..main2 msg jer dgn Dia(awek ler) he he..

Yang seronoknya pulak kan..aku takut2kan dia pasal temuduga tu..he he he..mlm nie aku pulak temuduga bakal isteri aku..he he macam pandai jer..soalan pulak..macam2 jer yang aku soal..yg hebatnya plak..dia boleh jawab tuuu...ComformLah..dah boleh lulus nanti dia temuduga...Harap-harapLa kan..Amiin

Alamak..dalam chating2..dia tanya pulak kat aku...
papa dah solat isyak ke??
he he he..bagus kan bakal isteri aku nie..bangga tau..
aku cakap"alaa kejaap je lagi.nak siap dh nie..nak siapkan Blog nie dulu'
Oklah,,bila ada orang ingatkan aku..aku kene cepat2 buatlah.....So...nk solat Lah..
dah daaaahhhhhh..Caw.......

 


No comments:

Post a Comment